Wkładki laktacyjne profilowane coolmax
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wada: Krzywo uszyte.
Wielorazowe wkładki laktacyjne to alternatywa dla wkładek jednorazowych. Dzięki temu, że są wielokrotnego użytku nie generujemy kolejnych niepotrzebnych śmieci.
Wkładki wielorazowe laktacyjne zostały wyprofilowane, dzięki temu bardzo dobrze dopasowują się do kształtu piersi i nie odznaczają się pod bielizną.
Średnica wkładek to około 11 cm
Wkładki posiadają z zewnątrz nieprzemakalną warstwę z materiału PUL (poliester powleczony paroprzepuszczalną membraną).
Jako warstwa chłonna została użyta gładka dzianina bambusowa z dodatkiem elastanu, dzięki czemu są cienkie i chłonne. Zostają też miękkie nawet po suszeniu tradycyjnym. Od skóry jest warstwa tkaniny termoregulacyjnej. Dzięki czemu nie czuć wilgoci.
Skład:
warstwa chłonna: 97% wiskoza bambusowa 3% elastan
tkanina termoregulacyjna: 100% poliester
zewnątrz: 100% poliester laminowany
Jak dbać o wkładki?
Najlepiej prać je w siateczkowych woreczkach na pranie. Zapobiegnie to zgubieniu par. Można prać w temperaturze do 60 st. Suszenie w suszarce bębnowej może skrócić żywotność wkładek.
Dlaczego warto używać wielorazowych wkładek laktacyjnych?
- Nie produkujemy zbędnych śmieci, bo używamy je wielokrotnie.
- Są delikatne dla skóry. Kto pamięta uczucie mokrej wkładki przyklejonej do skóry? I ten moment kiedy trzeba było je odkleić od poranionych brodawek? Tutaj tego nie ma. Albo w ekstremalnych warunkach zdarza się bardzo nieczęsto.
- Są cienkie, a jednocześnie chłonne.
- Nie trzeba się martwić, że braknie w nieodpowiednim momencie. Wystarczy na początku zakupić odpowiednią ilość i tylko pamiętać o regularnym praniu.
Mam nadzieję że będziesz z nich tak samo zadowolona jak ja.
Ja czyli kto?
Marysia- autorka tego tekstu, producent tych wkładek, użytkownik wielorazowych wkładek laktacyjnych i matka karmiąca już czwartego potomka, posiadająca 8 letnie doświadczenie w karmieniu piersią.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.